Accpron AS - Identitetsprosess

Accpron har siden 2001 forsynt subsea-bransjen med høyt kvalifisert personell. Deres spesialitet er ROV-piloter, og de har også ingeniører med subsea-ekspertise i troppen. Vi ble hyret inn for å hjelpe Accpron med deres identitetsprosess.



Accpron_identitetsprosess_logo

INNSIKT

Ut i fra våre vurderinger om Accpron, konkurrentene og markedet, ble det tydelig at for å lykkes må Accpron fortsette å tiltrekke seg høyt kvalifisert personell, samt beholde de folkene de har. Dette gjelder også alle andre bedrifter i den beinharde subsea-bransjen. Accpron skiller seg imidlertid ut på et par punkter. De er kjent for å være raske på pletten. Når det trengs kan en ROV-pilot fra Accpron være på vei til jobb innen én time etter at telefonen ringer hos Accpron. De ansatte er dedikerte og setter pris på en spennende hverdag. Dette var grunnlaget for vårt videre arbeid med identitetsprosess.

MERKEVAREBYGGING

Accprons ROV-piloter er tilpasningsdyktige. De er høyt kompetente og kan tilkalles når som helst og være ute i felten på svært kort tid. I disse aspektene kan de sammenlignes med spesialsoldater. I vårt videre arbeid med merkevarebygging for Accpron satte vi dette sentralt i prosessen.

GRAFISK OPPSUMMERING AV MERKEVAREN

Accpron_identitetsprosess_poster
Accpron_Identitetsdesign_PCG_Skarpsinn-5

Involverte fra skarpsinn

Lenke

Accpron

Del dette prosjektet