AOF Haugaland - Kampanje

AOF Haugaland har posisjonert seg selv som arbeidslivets kompetansepartner. De tilbyr kurs tilpasset den enkelte bedrifts behov, og avdekker hvilke opplæringsbehov en bedrift måtte ha.

Stadig flere bedrifter opplever at det er lønnsomt å investere i sine ansattes videreutvikling. Vår oppgave i dette prosjektet var utforme en kampanje for å tiltrekke flere bedrifter og enkeltpersoner til kurs i regi av AOF.

Innsikt

Behovet for videre kompetanseutvikling er universelt. Man kan være flink til så mangt, men det vil alltid være områder man ikke er så god på. Vi valgte å fokusere på disse manglende kunnskapene på en humoristisk måte. Det kan være vanskelig å sette fingeren på noe man kanskje ikke er så god til, men humor er et effektivt og avvæpnende virkemiddel.

Språkkurs

Annonser for språkkurs

[halv]screw_cars[/halv][halv_siste]kalkun_kampanje_AOF[/halv_siste]

Radioreklame :

Ledelse

Annonser for ledelse. Bruk av dårlig kommunikasjon er et godt hjelpemiddel når man annonserer kurs for å forbedre kommunikasjonen for ledere. Disse annonsene har mer tekst enn de foregående.

Radioreklame :

[halv]ledelse_kampanje_AOF[/halv][halv_siste]ledelse_kampanje2_AOF[/halv_siste]

ledelse_kampanje_banner_AOF

Fagbrev / Datakurs

Annonser for fagbrev og datakurs

[halv]fagbrev_kampanje_AOF[/halv][halv_siste]it_kampanje_AOF[/halv_siste]

Radioreklame for fagbrev:

Radioreklame for datakurs :

Rubrikkannonser

Vi satte inn rubrikkannonser i Haugesunds Avis som fungerte som små teasere for kampanjen.

[tredjedel]avis_kampanje1_AOF[/tredjedel][tredjedel]avis_kampanje2_AOF[/tredjedel][tredjedel_siste]avis_kampanje3_AOF[/tredjedel_siste]

Facebookside / Egne nettsider

Kampanjen på egne nettsider og facebooksider

nett_kampanje_AOF

Utmerkelser

Gullsild: Annonse print. JURYENS BEGRUNNELSE: Vinneren er umiddelbar og morsom. Veldig relevant, syltydelig budskap og helt på grensen til handlingsutløsende. Beste Annonse er i all sin enkelhet – I Screw Cars!

Involverte fra skarpsinn

Del dette prosjektet