A SMILE IN THE MIND

I kommunikasjonen vi skaper for våre kunder er vi ute etter det øyeblikket da en idé resonnerer med mottakeren. Å skape et øyeblikks ettertanke.

Innsiktsarbeidet gjør dette mulig. Kommunikasjonen skal gjøre mer enn å fange oppmerksomhet. Det skal få folk til å tenke, og til å huske. Det handler ikke nødvendigvis om å være morsom, men om å tenke smart gjennom innsikt. Det er et «smile in the mind».

UIMOTSTÅELIGE MERKEVARER

Etterhvert vil vi at merkevarene vi jobber med skal bli det vi kaller en uimotståelig merkevare. Med det mener vi den merkevaren som først, og helt naturlig, dukker opp i hodet hos målgruppene når det tenkes på en viss kategori (som strøm, banktjenester, telefon, toalettpapir, hva som helst.) Innenfor disse kategoriene er det ofte én merkevare som automatisk dukker opp, og som derfor blir valgt. Det er en uimotståelig merkevare.

VÅR KULTUR

Vi tror på de gode idéene, og har skapt et miljø der vi ikke er redde for å foreslå ting verken for hverandre eller for våre kunder. Vi er verken redde for å feile eller for å lykkes. Ved å forberede oss så godt vi kan vet vi at jobben vi gjør gir så gode resultater som mulig.

Vi gjør grundig research og grundig arbeid. Det fører til at vi leverer fra oss arbeid av høy kvalitet. Vi jobber strukturert med ulike kreative modeller, og slipper ikke løs kreativiteten før det grundige innsiktsarbeidet er gjennomført.

VÅRE VERDIER

Kunnskap: Vi samler på kunnskap, selve råvaren for innsikt og kreativitet. Vi lærer av hvert prosjekt og hver kunde vi jobber med. Vi holder oss oppdatert, og deler vår kunnskap med glede.

Nyvinning: Det er vår oppgave å skape idéer som fører til varig forbedring av en merkevares kultur, strategi og kommunikasjon. Vi vil være gnisten som setter i gang innovasjonsprosesser innen produkt- og forretningsutvikling.

Veiviser: Grundig bakgrunnsarbeid og fagkunnskap gjør at vi med selvsikkerhet kan vise våre kunder hvilken vei som er best å gå. Det er opp til kunden å bestemme om den veien skal følges.