Kunnskap er råvaren for innsikt og kreativitet.


Grundig forarbeid og god markedsforståelse leder til riktige veivalg. Basert på inngående kunnskap leverer vi velbegrunnede forslag til overordnet løp og retning før den beste veien videre blir definert.

Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Merkevarebygging

Det berømte er bare det vi hører mye om. Vår hovedoppgave er å bygge merkevarer på vegne av våre kunder.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Merkearkitektur: Hva skal barnet hete?

Bedrifter lanserer stadig nye selskaper og produkter. Hvordan merkevarene til disse selskapene og produktene skal henge sammen er alltid en utfordring.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Strategi – Hva er kultur?

Joda, produktet ditt er fremdeles det viktigste. Likevel, stadig flere ledere får øynene opp for det eneste konkurrentene ikke kan kopiere – bedriftskulturen.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Slik bygges en merkevare – del 1: Innsikt

Innsikt er essensielt for en god merkevare. Dårlig innsikt = dårlig strategi. For å finne veien til en tydelig, relevant og lønnsom posisjon må du vite hvor denne posisjonen befinner seg.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Slik bygges en merkevare – del 2: Strategi

Å bygge en merkevare krever ofte en god strategi. Vi ser her etter en måte å gjøre ting på som resulterer i en unik og relevant bedrift I fremtiden.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

"Welcome to Scotland"

Hva er rebranding, og hvorfor gjøres det? Rebranding-innsatser fra flere store merkevarer de siste årene har kostet millioner av kroner. Så hva er det?

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Når idéer går på jobb

I begynnelsen var idéen. Og så da? Som kommunikasjonsbyrå består en stor del av jobben vår av å skape idéer.

Les mer
Elin Margrethe Sørbø Elin Margrethe Sørbø

Verdier – hvorfor trenger man dem?

Gode verdier kan lede en bedrift i riktig retning. Dessverre blir de ofte oversett eller behandlet som noe vagt som man egentlig ikke trenger.

Les mer