Kunnskap er råvaren for innsikt og kreativitet.
Grundig forarbeid og god markedsforståelse leder til riktige veivalg. Basert på inngående kunnskap leverer vi velbegrunnede forslag til overordnet løp og retning før den beste veien videre blir definert.
3 gode grunner for å arbeide hardt og bevisst med strategi
Er det i grunnen så viktig med strategi? Hardt arbeid, flinke folk og gode produkter får deg langt på vei. Men, noen gode grunner finnes det.
Merkevarebygging
Det berømte er bare det vi hører mye om. Vår hovedoppgave er å bygge merkevarer på vegne av våre kunder.
Merkearkitektur: Hva skal barnet hete?
Bedrifter lanserer stadig nye selskaper og produkter. Hvordan merkevarene til disse selskapene og produktene skal henge sammen er alltid en utfordring.
Strategi – Hva er kultur?
Joda, produktet ditt er fremdeles det viktigste. Likevel, stadig flere ledere får øynene opp for det eneste konkurrentene ikke kan kopiere – bedriftskulturen.
Slik bygges en merkevare – del 1: Innsikt
Innsikt er essensielt for en god merkevare. Dårlig innsikt = dårlig strategi. For å finne veien til en tydelig, relevant og lønnsom posisjon må du vite hvor denne posisjonen befinner seg.
Slik bygges en merkevare – del 2: Strategi
Å bygge en merkevare krever ofte en god strategi. Vi ser her etter en måte å gjøre ting på som resulterer i en unik og relevant bedrift I fremtiden.
Slik bygges en merkevare – del 3: Identitet
Identitet er to forskjellige ting. Det første er det det du selv kjenner deg igjen i. Det andre er hvordan andre oppfatter deg.
"Welcome to Scotland"
Hva er rebranding, og hvorfor gjøres det? Rebranding-innsatser fra flere store merkevarer de siste årene har kostet millioner av kroner. Så hva er det?
Når idéer går på jobb
I begynnelsen var idéen. Og så da? Som kommunikasjonsbyrå består en stor del av jobben vår av å skape idéer.
Verdier – hvorfor trenger man dem?
Gode verdier kan lede en bedrift i riktig retning. Dessverre blir de ofte oversett eller behandlet som noe vagt som man egentlig ikke trenger.